ilk defa..

ince ince düsündüm geçmisimi, tüm yasadiklarimi.. yok arkadas ben hiç gece uyumamazlik etmemisim simdiye kadar. Dün bir ilk yasandi vesselam.. Su anki enkaz gorunusumu  gece salgilanmayan güzellik hormonuma bagliyorum ve artik erken yatip erken kalkmaya ant içerek yazima basliyorum. 2013 yilindaki tutamayacagim ilk sözümü kendime verdigimi farkettim simdi. Neyse özetlersem, midemi cehenneme çevirdigim, kulaklarimi patlattigim, kendimi pörtlettigim bi gece yasadim. Yilbasi hakkinda okudugum bi yazidan sonra içimden gitmemek gelsede, gittim artik, haftalardir gormedigim iki sokak otemizde oturan kuzenleri felan görürüm belki diye.. Gördümde nitekim. Hepsi dana gibi masallah. Birde nedenini sonradan ogrendigim, tanimadigim insanlarin tanimadigim cocuklarinin bana sirnasmalari söz konusuydu. Cocuklari bana çeken uzerimdeki enerjimiymis neymis. Auralarim sonuna kadar açikmis. Zaten su yasimda anca cocuklari çekerim ben. Su auralarim kart postallik adamlari çekmeye yaramazlar tabi..
Genel olarak idare eden bi geceydi.. Tabi gece üçten sonra bedenime çöken agirligi, kapanan göz kapaklarmi ve içmekten dagilmis amcalarimi saymazsak.. 
Eh bide mavi seksi elbisemin içinde seksi olamadigimin kaniti olaraktan... :

Bu arada televizyonda çikan acayip figürleri yeni farkettim, farketmemis olmayi dilerdim. O ne lan ? Resmen korku filmi gibi.

Son olarak bi karar daha aldim, artik yeni yil zimbirtisini kutlamicam. Bizim balkondan pötürdeyen havai fisekleri seyreder, yatar uyurum daha iyi, özümden kopmayayim dicem ama Türkiye yilbasi konusunda buradan beter durumda sanki... o zaman kendi dogrularima uymaliyim demekten baska elimden bisey gelmiyor. Ama olasi yilbasi hediyelerine açigim o ayri :D 

öpüldünüz..