Kombinim 1.

Evet yih yih yih , bende sizinle artik yaptigim kombinasyonlari paylasacagim :D
Baktim herkesin farkli bir stili bir tarzi, hayata bakisi var bende benimkini paylasmak istedim..



Sari cicekli yesil donum : Zara
















zuhaha ne zarasi , evet koca donum bile diyemem bizim evde uyumaya gelen kuzenimin pijamasi oluyor kendisi , muhtemelen anneannesi pzardan aldigi kumasla dikmistir ;D renkler cok canli ve bu sene moda biliyorummmm :D

Boynuma doladigim yazmayla baya entel dentel oldum.Uzerimdeki kazak indirimlerde magazanin birinden alinmis . Tisortumle cok uyumlu buldum. Evet Yummy! tisortum mango'dan.( dermisim )
Kolyemin bi tasi düsük ama olsun.
Renklerin uyumunu hepiniz gormussunuzdur.




Tisortten bir turlu kopamayan ben , mecburen uzerine ceket kazak giymek zorunda kaliyorum.
Kaloriferleri yakmayip bizi cileden cikartan apartman yetkilelirine burdan bol bol selamlar.
Totonuz tutussun emi !

Tamam ya , su soguk hava dalgasi hepimizi etkilemedimi ? Yoksa sene 2012 , hala içlik don giymeye devam eden tek benmiyim ?
Napalim canim , hastalanip okulumuzdan gerimi kalalim ? Anlayis lutfen.;
Gel gelelim benim guzel noel babali patiklerime cok sirinler biliorum :D:D
Bende cok seviyorum her ne kadar ayagimin sicakligi  hala -45 derecelerde seyretsede onlari giymeye devam..Aslinda icine corap giyilmicek ama napayim kansizlik var höh.





Bu arada coraplarin renkleri farkliymis yeni farkettim asadzadedz :D
Allah kahretmesin beni.
Evet evde abiyeylemi dolasalim yani , ordan burdan uzerimize ne bulursak geçiriyoruz.

Duyrulur : valla evlendikten sonra degiscem yaa , paçoz degilim bakimliyimdir azcik , korkmayin hüü.

Dipnot: dalga geçmeyin :D

Hem ne demisler , birini pijamasiyla ve terligiyle henuz gormediyseniz o insana yeterince yakin sayilmazsiniz..
Wenn du das verstanden hast ,  " sende bizdensin ".

Sacmaliyorum. öyk.

Etiketler: